Stress och lugn

Oj vilken stressdag det har varit idag! Minutiöst planerad ;) Hade grupptenta på förmiddagen fram till 12. Åt sedan lunch med en klasskompis. Hade glömt börsen dessutom så fick låna pengar av henne! Tur det :) Mötte sen upp en köpare och lämnade två klädpåsar 12.45. Gick till ljusbehandlingen 13.00. Gick sen till salongen för att färga och klippa Monika. Fick sen skjuts av henne tillbaka till skolan för Sorggrupp klockan 15.30. Väl där var det lite lugn och ro. Är så avkopplande på något vis. Dagens möte var iof väldigt tungt på ett sätt. Blev så berörd av de berättelser som vi hann med idag. Känns som ett bra ställe ändå för mig att bearbeta sorgen och de känslor jag har gömt. Än har det inte hunnit bli min tur att berätta och jag känner mig lite nervös inför det. Nästa vecka blir det nog min tur skulle jag tro. De som berättade idag hade båda misst sina mammor i ung ålder och just när jag gick till bilen efter mötet ringer mamma. Jag kände bara hur tacksam jag är att hon finns hos mig än. Började gråta och sa till henne att jag älskar henne och berättade om dagens möte. Åh vad man måste passa på att ta vara på de nära och kära man har vid liv känner jag efter en sånhär dag. ❤️ 

Och efter det fick jag åka hem och hämta börsen för att fara och handla. Sen hem och äta och efter det har jag och Wille gjort tårta till Ante som fyller år imorgon. :) 


Wille hade varit på funky kidz med Anna ikväll. Bra att hon kunde fara med honom när vi inte kunde idag. Så slipper han missa så mycket :) 

Nu blir det natti natti. Ska upp tidigt för att ta tåget till övik och paradisbadet imorgon :) Jag, Malin och grabbarna!