Torsdag

Full fart idag också! Började dagen med att vi åkte allihopa och lämnade Wille på förskolan. Då berättade jag för dem att han kommer sluta och börja med Stella på hörnan. Kändes jobbigt att berätta det, och det känns fortfarande som ett jobbigt beslut. Nu ät det fattat och det får lov att bli bra. Och det kommer nog gå bra. Men kan inte låta bli att känna mig hemsk som flyttar han hela tiden. :( 

Efter det åkte jag, Ante och Stella till sjukhuset för att Ante skulle lämna prover. När det var klart åkte Ante och Stella hem och jag satte mig på bibblan och pluggade. Kl 13.45 hade Ante hämtat Wille och vi träffades igen på sjukhuset för då var det dags för ett besök på barnhjärtmottagningen med Stella. 
Allt såg bra ut, pluggen satt på plats och flödet var helt borta. Inget mera blåsljud. Hjärtat är fortfarande förstorat men har börjat dra ihop sig. Nu fick vi minska ännu mer på medicinen och om två veckor ska vi ta bort den helt och om fyra veckor ska vi dit på koll igen :) 

Efter det gick jag tillbaka till universitetet för att gå på sorgegruppen och Ante och barnen for hem. 

Det kändes väldigt skönt och givande att vara där på mötet i gruppen idag. Vi var sju stycken och alla hade vi förlorat någon nära. Givande att få höra andras sorgprocess och tankar. Även skönt att få berätta själv och gråta lite. Vi kommer träffas en gång i veckan i några veckor, det känns bra! 

Ikväll har jag för första gången på länge inte gjort ett skit förrutom att umgås med min familj! ❤️


Denna mysstund blir varje kväll nu, då hon oftast somnar när hon dricker vällingen. 

Ja på tal om det, har jag sagt att hon äter välling nu? 
Det gör hon iaf! Efter vi vart hemma ett tag efter operationen så släppte det och hon äter nu hur bra som helst! Skönt att slippa hålla på och fundera på vad hon ska äta på morgon och kväll. Välling är så lätt! :) 

Imorgon är det skola på förmiddagen och ljusbehandling igen efter lunch. Sen på kvällen kommer Nina och Eric och äter tacos och har myskväll! Härligt med fredag! 

Natti natti! ❤️