Bättre

Det går åt det bättre hållet. Hon har varit feberfri hela helgen men hostar rätt mycket fortfarande. Men nu är hon iaf pigg så imorgon blir det förskolan igen. William fick lite hosta innan helgen också men det blev aldrig värre än så. 
Får hoppas de orkar med förskolan nu så vi slipper vabba på ett tag nu. 


Här var det kojbygge i vardagsrummet i fredags :) 

Igår hade jag mamma och systrarna här på middag. För typ tre år sedan började vi dem traditionen att bjuda varandra på trerätters tjejmiddag. Nu äntligen tog jag tag i min bjudning ;) Så nu har alla haft och vi börjar om med Nina igen och förhoppningsvis är det inte tre år tills det blir min tur igen ;) 

Till förrätt bjöd jag på serranorullar med chevreröra i som serverades på en bädd av ruccola och melon. 


Till varmrätt blev det lax med västerbottensröra på, serverades med blomkålspuré och en sallad. 


Och till efterrätt bjöd jag på vit och mörk chokladmousse med hallon. 


Gott var det :)

Sen hade vi en trevlig kväll med "så mycket bättre" och "med andra ord" :)

Ante och barnen var hos Fredrik under tiden och de blev också bjudna på gomaten så det gick nog ingen nöd på dem ;) 

Hoppas ni haft en bra helg!